Valuta:
Netherlands
Naar huis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Wij verzenden de meeste van onze goederen via Express Mail Service snel om ervoor te zorgen en veilig verzending naar elke bestemming. En soms, we kunnen laten hoewel UPS, TNT, DHL, Fedex sturen als goed. Meestal goederen zullen worden uitgevoerd na ontvangst van de bestelling verzonden 2-3 dagen. Houdt u rekening met ongeveer 5-10 werkdagen na verzending. Extra vertraging kan optreden tijdens de maanden september-maart als gevolg van de hoge vraag en zware belasting over de postdiensten en de douane.


Tracking Methods

Nadat we sturen uw bestelling en als u vragen, zullen wij u het dossiernummer en het volgen van koppelingen naar uw geregistreerde e-mailadres. Controleer uw e-mail voor de link en tracking-nummer en deze informatie voert u in de juiste velden in en klik op het spoor button.Note: Als je het niet meteen kan controleren met de tracking nummer, gelieve te wachten met geduld. Enige tijd wordt vereist door de levering bedrijf voor het uploaden.


Opmerking: Bij het ontvangen en het ondertekenen van de lading, moet u de lading zorgvuldig te inspecteren om er zeker van of het perfect is of niet; moet je brief te sturen voor ons in plaats van ondertekening voor als het even welke breuk; wij zullen u helpen om te verwerken! Maar als na het ontvangen van en het ondertekenen voor die opnieuw het product heeft een vraag, we zijn over het algemeen onverantwoord!

1. Als u het pakket verbroken wanneer de levering, opent u het pakket te controleren of items well.If niet worden gehouden, neem dan weigeren om de levering te aanvaarden. Wanneer het pakket automatisch naar ons wordt teruggestuurd, zullen we bevestigen of de schade wordt gedaan tijdens het transport. Zo ja, zullen wij u een nieuw exemplaar van hetzelfde model te sturen voor uitwisseling of volledige terugbetaling van uw geld op basis van uw aanvraag.

2. Als u wilt het pakket reeds door u ondertekend terug te keren, kunt u ons mailen naar het afleveradres waar uw pakket kan worden geretourneerd te krijgen. We zouden niet verantwoordelijk voor eventuele ontbrekende perceel veroorzaakt door terug te keren naar verkeerde verzendadres zonder te vragen om advies van onze klantenservice hebben.

Terugkeer en Exchange-beleid

We zijn toegewijd aan uw volledige tevredenheid. Als u niet tevreden bent met onze producten, zullen wij gelukkig zijn om een ​​terugkeer te accepteren.


1). Als u wilt uw aankoop terug te keren voor de uitwisseling, moet u contact met ons binnen 15 dagen na de datum waarop u het hebt ontvangen, als je wilt de items terug te keren, zullen wij 15% van uw betaling in rekening brengen voor onze verzendkosten, binnen 7 dagen. Na het tijdsbestek, wij geen terugkeer accepteren.


2). Middelen ervoor zorgen dat uw geretourneerde artikelen in de originele verpakking inclusief alle toebehoren, labels, niet gedragen, gewijzigd of gewassen en kunnen worden doorverkocht.


3). Originele verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald. Verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant.


4). Gelieve ons de tracking nummer wanneer u uw aankoop terug te keren, omdat wij niet verantwoordelijk voor verloren zendingen. Wij betalen u alleen na ontvangst van uw items.

Hebt u een vraag, aarzel dan niet om ons te contacteren
Facebook Twitter Pinterest Blogger Digg Print